بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


سياوش اكبرپور در آستانه بازگشت به استقلال

 

tractorsazi

سايت گل – سياوش اكبرپور هافبك مهاجم تيم فوتبال تراكتورسازي تصميم خود را براي جدايي از اين تيم گرفته و مي‌خواهد سال آينده فوتبالش را در تهران ادامه دهد.

به گزارش سايت گل اكبرپور كه چند سال پيش از استقلال جدا شد در صدد بازگشت به تيم سابق‌اش است. اين بازيكن در هفته‌هاي اخير صحبت‌هايي را با مسوولان باشگاه استقلال از جمله علي فتح‌الله‌زاده و نظري جويباري انجام داده و احتمال اينكه دوباره پيراهن استقلال را برتن كند بسيار زياد است.

او كه سال گذشته زيرنظر امير قلعه‌نويي بازي كرد، حالا مي‌خواهد دوباره بازي در تهران را تجربه كند. اكبرپور حتي در مصاحبه اخير خود اعلام كرده كه براي رسيدن به تيم ملي بايد در تهران بازي كند و تا يك هفته ديگر هم تيم جديدش را انتخاب خواهد كرد. اكبرپور در حالي در آستانه بازگشت به جمع آبي‌پوشان قرار دارد كه اين روزها شايعه حضور امير قلعه‌نويي در استقلال هم به صورت جدي مطرح شده است.

خواهش می کنیم!

از آقای فتح الله زاده خواهش می کنیم با بازگشت بازیکنانی چون سیاوش اکبرپور که در آن زمان بحرانی و بخاطر پول استقلال را ترک کردند و به استیل آذین رفتند موافقت تکتد و هیچ گونه مذاکراتی با امثال سیاوش اکبرپورها.... نداشته باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 2 / 1391برچسب:نقل انتقالات,فتح الله زاده,سیاوش اکبرپور, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com